Jak działa Klarna?
Upraszczamy zakupy dzięki metodzie płatności „Klarna”. Zakup na konto odbywa się w ścisłej współpracy z naszym dostawcą usług płatniczych Klarna i oferuje elastyczność w opłacaniu faktury 30 dni po otrzymaniu towaru.
Wymagania dotyczące zakupu na konto w serwisie Klarna
Musisz mieć ukończone 18 lat, aby móc korzystać z metody płatności za faktury Klarna.
Informacje na temat zakupów na konto w serwisie Klarna
Oto jak to działa:
- Wybór produktu: Odkryj pożądane produkty online, dodaj je do koszyka i wybierz Klarna jako metodę płatności podczas procesu płatności. Następnie wprowadź informacje rozliczeniowe.
- Weryfikacja: Klarna przeprowadza kontrolę tożsamości i zdolności kredytowej oraz weryfikuje Twoje dane.
- Potwierdzenie: Po zweryfikowaniu danych i autoryzacji zamówienia otrzymasz potwierdzenie zamówienia pocztą e-mail. Następnie zamówienie zostanie przez nas przetworzone.
- Wysyłka i faktura: Po wysłaniu zamówienia użytkownik otrzyma od nas fakturę oraz osobną wiadomość e-mail od Klarna z informacjami dotyczącymi płatności. Jeśli po złożeniu zamówienia nie otrzymałeś wiadomości e-mail z prośbą o płatność od Klarna, sprawdź folder spamu, aby sprawdzić, czy znajduje się tam wiadomość e-mail od Klarna. Przelej kwotę faktury na konto Klarna. Dane konta znajdują się w wiadomości e-mail z informacjami o płatności. Możesz również wygodnie płacić za pomocą polecenia zapłaty, aplikacji Klarna lub portalu Klarna.
- Przegląd płatności w aplikacji Klarna: Zarządzaj wszystkimi zakupami w jednym miejscu: w aplikacji Klarna. Sprawdzaj status płatności za pośrednictwem aplikacji Klarna.
Tutaj masz pełny przegląd już dokonanych lub zaległych płatności, otrzymujesz przypomnienia lub po prostu płacisz w podróży.
Weryfikacja: Klarna przeprowadza kontrolę tożsamości i zdolności kredytowej oraz weryfikuje informacje o użytkowniku.
Na tym etapie Klarna prosi o podanie numeru telefonu komórkowego oprócz szczegółów zamówienia w celu weryfikacji danych. Dzięki dwuskładnikowemu uwierzytelnianiu Twoje konto jest chronione przed nieautoryzowanym dostępem.
FAQ:
Więcej informacji na temat zakupów na konto w Klarna oraz odpowiedzi na tematy takie jak fakturowanie, zwroty i przypomnienia o płatnościach można znaleźć tutaj.
Kontakt z działem obsługi klienta Klarna:
Jeśli masz dodatkowe pytania dotyczące faktury z Klarna, możesz skontaktować się z obsługą klienta Klarna. Możesz również wyjaśnić swoje pytania za pośrednictwem aplikacji, przesłać zapytanie kontaktowe za pośrednictwem tej strony internetowej - obsługa klienta Klarna lub telefonicznie.